dd skin builder : The file '/files/SchoolSolar/widgets/w_49930.ascx' does not exist. گفتگوی نخست وزیر کشور سوریه با سفیر هند در دمشق درباره راههای توسعه روابط دو کشور
۱۴۰۳/۰۴/۱۷

گفتگوی نخست وزیر کشور سوریه با سفیر هند در دمشق درباره راههای توسعه روابط دو کشور

مهندس حسین عرنوس، نخست وزیر دیروز با ارشاد احمد، سفیر هند در دمشق دیدار و با وی راههای افزایش همکاری و توسعه روابط در زمینه‌های صنعتی، علمی، بهداشتی، تجاری، فناوری اطلاعات و انرژی را بررسی کرد.
گفتگوی نخست وزیر کشور سوریه با سفیر هند در دمشق درباره راههای توسعه روابط دو کشور


مهندس عرنوس عزم حکومت سوریه برای تقویت همکاری با دولت هند، ایجاد فرصت های همکاری جدید و تکمیل پروژه‌های مشترک به گونه ای که بیانگر عمق روابط تاریخی و دستیابی به منافع مشترک دو کشور و ملت دوست باشد، را ابراز کرد.

وی با اشاره به اهمیت افزایش بورسیه‌های تحصیلی هند به ویژه در زمینه‌های پزشکی، مهندسی و اطلاع رسانی، از مواضع هند در حمایت از سوریه و ایستادگی آن در کنار زلزله زدگان و کمک رسانی به آنان قدردانی کرد.

نخست وزیر از طرف هندی خواست تا در روند بازسازی و ساخت و ساز در سوریه مشارکت کند و بر اهمیت تشویق بخش های تجاری دو کشور برای ایجاد پروژه‌های سرمایه گذاری و مشارکت و کمک به توسعه روابط اقتصادی تاکید کرد.

به نوبه خود سفیر هند با اشاره به روابط محکم سوریه و هند بر تمایل کشورش برای توسعه همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف تاکید کرد.
وی همچنین مهمترین موضوعات همکاری که در دوره گذشته حاصل شده بود را تشریح کرد.

منبع : خبر گزارى جمهورى عربى سوریه "سانا"

امتیاز شما