dd skin builder : The file '/files/SchoolSolar/widgets/w_49930.ascx' does not exist. سیرونیکس به دنبال شریک برای تولید پنل های خورشیدی است
۱۴۰۳/۰۳/۲۲

سیرونیکس به دنبال شریک برای تولید پنل های خورشیدی است

مدیرکل شرکت عربی سوریه برای صنایع الکترونیک «سیرونیکس» محمد الشیخ اعلام کرد که مجموع فروش این شرکت در پنج ماهه نخست سال جاری به 1.2 میلیارد لیر رسید و ارزش فروش نمایشگرها نیز حدود 600 میلیون لیر بوده است.
سیرونیکس  به دنبال شریک برای تولید پنل های خورشیدی است


الشیخ توضیح داد که این شرکت از ابتدای سال جاری 425 نمایشگر تولید کرده است که از ابتدای امسال تا پایان می ماه 49 نمایشگر 32 اینچ، 98 نمایشگر 43 اینچ و 3 نمایشگر 55 اینچ فروخته شده است.

وی افزود: در حالی که تولید نمایشگرها این شرکت طی سال گذشته حدود 2160 نمایشگر به ارزش حدود 10 میلیارد لیر سوریه بوده که از این تعداد 200 نمایشگر در سال گذشته و حدود 700 نمایشگر از ابتدای سال جاری فروخته شده است.

الشیخ در همین زمینه گفت: این شرکت خط جدیدی را برای تولید ترانس برق خانگی را راه اندازی کرد که بخشی از طرح خود برای تنوع بخشیدن و پاسخگویی به نیازهای بازار داخلی با تولید محبوب ترین محصولات است.

و با اشاره به اینکه این شرکت توانسته است، ترانس های برق با ظرفیت 10 هزار شمع و 20 هزار شمع و همچنین 16 ترانس با ظرفیت 2000 شمع را از ابتدای سال تا پایان اردیبهشت ماه به فروش برساند.

و افزود: در مرحله اول امضا قرارداد با وزارت منابع آب هستیم برای تولید ترانس های برق صنعتی با ظرفیت های مختلف.

وی گفت: در مرحله بعدی به دنبال این هستیم که از مرحله مونتاژ به مرحله ساخت کل از A تا Z یعنی بومی سازی صنایع به خصوص که زیرساخت کامل و کادر فنی آموزش دیده برای تولید صفحه نمایش و سایر محصولات را داریم.

منبع :  الوطن

امتیاز شما