۱۴۰۱/۱۲/۱۵

افتتاح پروژه پلنت اکسیژن شرکت نورد و تولید قطعات فولادی.

پروژه پلنت اکسیژن طی مراسمی‌توسط رییس هیات مدیره شرکت نورد و تولید قطعات فولادی به بهره برداری رسید.
افتتاح پروژه پلنت اکسیژن شرکت نورد و تولید قطعات فولادی.

پروژه پلنت اکسیژن طی مراسمی‌توسط رییس هیات مدیره شرکت نورد و تولید قطعات فولادی به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی‌شرکت نورد و تولید قطعات فولادی، این پروژه با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و جمعی از مدیران و سرپرستان شرکت نورد و تولید قطعات فولادی با ظرفیت حدود ۵/۳ تن در روز و سرمایه‌گذاری اولیه حدود ۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

سید صادق شهرستانی مدیر عامل شرکت نورد و تولید قطعات فولادی (فنورد) ضمن اظهار خشنودی تصریح کرد:با اجرای پروژه پلنت اکسیژن ضمن صرفه جویی سالانه معادل ۳۵ میلیارد ریال و تامین پایدار اکسیژن امکان اشتغال برای حدود هشت نفر در کارخانه ایجاد شد.

محمود ملائکه مدیر پروژه پلنت اکسیژن گفت: میانگین مصرف هفتگی اکسیژن در تولید، بالغ بر ۱۶ تن می‌باشد. و با استفاده از احداث و ایجاد این تکنولوژی در کارخانه از خرید پر چالش اکسیژن برای برشکاری اسلب و تامین اکسیژن برای کل واحدهای کارخانه بی‌نیاز شدیم.

وی همچنین اعلام کرد: یکی از دغدغه‌های ما طی سالها تامین اکسیژن و رساندن به موقع آن به خط تولید بوده است تا تولید توقف نداشته باشد.

وی با بیان این مطلب که هدف از تهیه و نصب این دستگاه در کارخانه قطعات فولادی در واقع تکمیل زنجیره تولید می‌باشد افزود: طی سالها تجربه؛ مواقعی بوده که به دلیل کمبود اکسیژن در بازار، مخصوصا در نیمه اول سال مجبور بودیم به سختی و با قیمتی بالاتر اکسیژن مصرفی مورد نیاز را تهیه نماییم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر می‌توانیم ادعا کنیم با وجود این تکنولوژی به اهداف مهمی از جمله: افزایش ظرفیت تولید، رفع موانع تولید و عدم وابستگی به تامین کنندگان و تولیدکنندگان اکسیژن دست یافتیم.

منبع خبر .

امتیاز شما