این سازمان در بیانیهای توضیح داد که با وجود پایان مهلت بازاریابی محصول گندم، شعب و مراکز آن در استانها آماده دریافت هر مقدار باقیمانده از کشاورزان هستند که میخواهند در ساعات کاری رسمی تحویل دهند.
همچنین تأکید کرد که تلاشهای خود را در استانها دو برابر کرده است تا کمبود نیرو و کارگر را جبران کند و اشاره کرد که کارگران سازمان با انجام چندین وظیفه به طور همزمان توانستند تمام موانع و مشکلات را برای تکمیل فرآیند دریافت با موفقیت و به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارند.
این سازمان مراکز خود را برای بازاریابی محصول گندم سال ۲۰۲۴ در استانها در ۲۱ مه گذشته باز کرد و ۳۱ اوت را به عنوان تاریخ پایان بازاریابی تعیین کرد.
منبع : خبر گزارى جمهورى عربى سوریه "سانا"