۱۴۰۲/۰۲/۲۴

آماده شدن قطعه‌ سازان ایرانی برای شرکت در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو

آرش محبی‌نژاد، دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور، از برنامه ریزی برای حضور قطعه‌سازان ایرانی برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو در راستای گسترش تولید و صادرات خبر داد.
آماده شدن قطعه‌ سازان ایرانی برای شرکت در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو

در نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۲ مسکو، بیش از ۴۰ شرکت خودروساز و قطعه‌ساز ایرانی حضور داشتند که با توجه به شرایط خاص بازار خودرو روسیه و مزیت‌های رقابتی صنعت خودرو و قطعه‌سازی ایران، منجر به امضای ۱۲ تفاهم‌نامه همکاری به مبلغ ۷۰۰ میلیون یورو شد.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، «آرش محبی‌نژاد» دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور گفت: نمایشگاه «اتومبیلیتی ۲۰۲۳» مسکو از ۲۱ تا ۲۴ آگوست با حضور قطعه‌سازان و خودروسازانی از کشورهای مختلف جهان در مرکز بزرگ نمایشگاهی مسکو (اکسپو سنتر) برگزار می‌شود.

محبی‌نژاد افزود: قطعه‌سازان ایرانی برای دومین سال پیاپی، پاویون اختصاصی جمهوری اسلامی ایران را در  نمایشگاه «اتومبیلیتی ۲۰۲۳» مسکو برگزار خواهند کرد و توانمندی‌های خود را در معرض دید جهانیان قرار خواهند داد.

دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور،  همچنین گفت : این  بزرگترین حضور بین‌المللی شرکت‌های ایرانی در تاریخ صنعت نمایشگاهی کشور است و به‌طور قطع نقطه عطفی در اجرای رویکرد صادرات‌محور شدن صنایع قطعه‌سازی ایران خواهد بود.

محبی‌نژاد خاطرنشان‌کرد:  مطابق قرارداد منعقد شده، انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور (ISMAPA) نماینده و همکار شرکت برگزارکننده نمایشگاه مسکو (ITEMF) در ایران است و همه اقدام‌های لازم را برای حضور شرکت های ایرانی در این رویداد انجام خواهد داد.

امتیاز شما