۱۴۰۲/۰۲/۲۴

تشکر ویژه استاندار حلب سوریه از ایران/ دیاب: هیچ کشور عربی برای بازسازی شهر حلب پیش‌قدم نشده است.

استاندار حلب با بیان اینکه پیام تشکر من را به مردم ایران و رهبر انقلاب برسانید، گفت: درحال حاضر در بازسازی حلب، دوستان سوریه در حال فعالیت هستند، هیچ کشور عربی برای بازسازی شهر حلب پیش‌قدم نشده است؛ پیگیر ساخت یادمان شهدای ایرانی در حلب هستیم.
تشکر ویژه استاندار حلب سوریه از ایران/ دیاب: هیچ کشور عربی برای بازسازی شهر حلب پیش‌قدم نشده است.

حسین دیاب استاندار حلب در دیدار مدیران رسانه‌های ایران گفت: خون‌ پاک شهدای ایران و سوریه با هم آمیخته شد و روی خاک حلب ریخت و باعث آزادسازی حلب شد، آزادسازی حلب بدون کمک و ایستادگی ایران اتفاق نمی‌افتاد.

وی با بیان اینکه از شما می‌خواهم پیام تشکر من را به مردم ایران و رهبر انقلاب اسلامی‌برسانید، ادامه داد: از رهبر، دولت و ملت ایران تشکر می‌کنم. کمک‌ها به سوریه و حلب اول‌ از سمت ایران به دست ما می‌رسید، اهالی رسانه واقعیت سوریه را به گوش مردم دنیا برسانند. رسانه‌های غربی و آمریکایی همچنان وقایع سوریه را تحریف و منتشر می‌کنند.

دیاب تاکید کرد: سوریه را با کمک ایران و مردم و دولت و رهبر ایران بهتر از قبل بازسازی خواهیم کرد؛ برای سرمایه‌گذاری خارجی در حلب آمادگی داریم. با مسئولین ایرانی هماهنگی‌هایی انجام شده است. برای سرمایه‌گذاری در حلب تسهیلاتی ارائه خواهد شد.

استاندار حلب خاطرنشان کرد: درحال حاضر در بازسازی حلب، دوستان سوریه در حال فعالیت هستند، هیچ کشور عربی برای بازسازی شهر حلب پیش‌قدم نشده است.

این مقام سوری اظهار داشت: پیگیر ساخت یادمان شهدای ایرانی در حلب هستیم. نسل آینده سوریه رشادت شهدای ایرانی را فراموش نخواهند کرد.

امتیاز شما